De Wilde Slager Bouwbon Campagne

David, eigenaar van De Wilde Slager in Groningen. Samen met zijn team zorgen ze er voor dat wild uiterst duurzaam wordt bereidt en verwerkt. De aandacht voor wild en duurzaam vlees groeit en David is daarom aan het uitbreiden. Naast de slagerij kwam het pand beschikbaar en was er de mogelijkheid om uit te breiden.

Er zijn meer dan 180 bouwbonnen verkocht en zo is er € 9.000 verbouwingsbudget opgehaald voor David.

In samenwerking met David bedachten wij een crowdfundingactie. De bouwbon! Een tegoedbon van € 50 euro die in een jaar van keuze een meerwaarde heeft van tot € 62,50 in 2027. Via de website https://dewildeslager.nl/bouwbon/ was het mogelijk een bouwbon te bestellen en deze in het jaar van keuze in de winkel van De Wilde Slager te verzilveren.

Met de opgehaalde opbrengst kan David zijn zaak uitbreiden en de koper van de bouwbon heeft zo een mooi extraatje.

Degelijk Design heeft David geholpen met de marketingcommunicatie van deze actie en de inrichting van de website voor het verkoop van de bouwbonnen. Een mooie combinatie van vormgeving en markteting.

Regelmatig is de doelgroep op de hoogte gehouden via de socials en digitale nieuwsbrieven.

Resultaat. Er zijn meer dan 180 bouwbonnen verkocht en zo is er € 9.000 verbouwingsbudget opgehaald voor David. Een mooi voorbeeld hoe je met eigen middelen funding kan ophalen voor het realiseren van je doelen.

Meer informatie?
Neem gerust vrijblijvend contact met ons op.

Blogs

Logo’s: wanneer gebruik je een woordmerk en wanneer een beeldmerk?

Een logo is een afbeelding die jouw bedrijf symboliseert. Er zijn verschillende typen, waarvan het woordmerk en het beeldmerk de meest voorkomende zijn. De meeste logo’s zijn een combinatie van typografie (tekst) en een afbeelding. Een goed logo zorgt voor (h)erkenning. Omdat het logo vaak een van de eerste dingen is die je (potentiële) klant ziet, wil je er wel voor zorgen dat het een logo is dat goed bij je past.

Bij de ontwikkeling van een nieuwe website of applicatie zijn vaak een hoop mensen betrokken. En hoe meer mensen, hoe meer meningen. Logisch, maar daardoor is het soms lastig om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen. Vaak hebben mensen geen idee van wat er allemaal mogelijk is. Een ontwerper overziet de mogelijkheden vrij snel en kan die met een mock-up laten zien.

Een goede infographic is een afbeelding in combinatie met tekst en illustraties, op deze manier geeft het de informatie op een overzichtelijk en speelse manier weer. Veel infographics kom je overal tegen in het dagelijkse leven, denk bijvoorbeeld aan plattegronden, gebruiksaanwijzingen, jaarverslagen of financiële rapporten. Vaak bedoeld om de toch wat zakelijke en cijfermatige informatie zo weer te geven dat het door de lezer beter opgenomen wordt. De naam infographic wordt ook wel eens aangeduid als datavisualisatie, maar dit is niet helemaal correct. Echter infographic kan namelijk zowel kwantitatieve informatie (uitgedrukt in getallen) als kwalitatieve informatie (uitgedrukt in woorden) kan bevatten. Bij datavisualisatie gaat het puur om het visualiseren van cijfers.

Waar we zitten

Kom bij ons langs voor een goed kop koffie en een nog beter gesprek.

Heb je een idee die een omzetting nodig heeft naar een visuele vorm, bijvoorbeeld (web)design of drukwerk? Maak kennis met Degelijk Design.

Neem gerust contact op met Joost van Degelijk Design voor elke visuele uiting van (web)design tot drukwerk. Alles begint met een goede kop koffie bij mij!

Degelijk Design
Skagerrak 2
9723 JR Groningen

M: 06 30 60 43 96
E: [email protected]