BOCK Campagne

Carbidschieten is in delen van Nederland een prachtige traditie tijdens oud- en nieuw. Het jaar 2020 was alles anders vanwege het coronavirus. Vandaar dat er dit jaar meer aandacht is geschonken aan de BOCK-campagne. BOCK staat voor Bewust Oplettende Carbid Knaller. Naast de veiligheidsregels tijdens het carbidschieten was er in de campagne ook aandacht voor de coronaregels.
bock meme 08
06
02 1
bock meme 11
bock meme 10
bock meme 08
bock meme 06
bock meme 05

Een echte BOCK verknalt het niet.
De BOCK volgt de BOCK-veiligheidstips. Deze vijf tips zijn erop gericht om het aantal (ernstige) ongevallen zo laag mogelijk te houden. Ongevallen ontstaan vaak door onwetendheid en het nemen van onnodige risico’s. Daarom wordt aan iedereen gevraagd om alleen met een ervaren BOCK te schieten. Begin er niet aan als je het nog nooit gedaan hebt. De eerste tips gaan over de voorbereiding: over persoonlijke bescherming voor het gehoor en de ogen, over EHBO en blusmiddelen. De laatste tips geven aanwijzingen om het carbid zelf veilig aan te steken, het schieten met ballen en de benodigde afstand tot de melkbus. Een echte BOCK verknalt het niet!

Degelijk Design mocht de campagne ondersteunen met het ontwikkelen van content voor de social media kanalen en verrijken met creativiteit.

Wat opdrachtgevers over ons zeggen

Snelle, prettige en flexibele samenwerking ervaren met Joost die voor ons de BOCK-campagne voor veilig carbidschieten in no time wist te visualiseren in zeer creatieve content. Hij leverde zelfs meer dan dat om er letterlijk het beste van te maken in coronatijd, wanneer per dag de uitgangspunten veranderen. Altijd fijn als iemand aan een half woord -of zelfs een kwart- genoeg heeft!
63x63
Kirsten Smit
“A review from a client who benefited from your product. Reviews can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”
63x63
Client name
“A review from a client who benefited from your product. Reviews can be a highly effective way of establishing credibility and increasing your company's reputation.”
63x63
Client name

Projecten

SubAdvies

SubAdvies combineert data, IT & kennis om waarde en besparingen te creëren voor organisaties.

Bij de ontwikkeling van een nieuwe website of applicatie zijn vaak een hoop mensen betrokken. En hoe meer mensen, hoe meer meningen. Logisch, maar daardoor is het soms lastig om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen. Vaak hebben mensen geen idee van wat er allemaal mogelijk is. Een ontwerper overziet de mogelijkheden vrij snel en kan die met een mock-up laten zien.

Een goede infographic is een afbeelding in combinatie met tekst en illustraties, op deze manier geeft het de informatie op een overzichtelijk en speelse manier weer. Veel infographics kom je overal tegen in het dagelijkse leven, denk bijvoorbeeld aan plattegronden, gebruiksaanwijzingen, jaarverslagen of financiële rapporten. Vaak bedoeld om de toch wat zakelijke en cijfermatige informatie zo weer te geven dat het door de lezer beter opgenomen wordt. De naam infographic wordt ook wel eens aangeduid als datavisualisatie, maar dit is niet helemaal correct. Echter infographic kan namelijk zowel kwantitatieve informatie (uitgedrukt in getallen) als kwalitatieve informatie (uitgedrukt in woorden) kan bevatten. Bij datavisualisatie gaat het puur om het visualiseren van cijfers.

Blogs

Logo’s: wanneer gebruik je een woordmerk en wanneer een beeldmerk?

Een logo is een afbeelding die jouw bedrijf symboliseert. Er zijn verschillende typen, waarvan het woordmerk en het beeldmerk de meest voorkomende zijn. De meeste logo’s zijn een combinatie van typografie (tekst) en een afbeelding. Een goed logo zorgt voor (h)erkenning. Omdat het logo vaak een van de eerste dingen is die je (potentiële) klant ziet, wil je er wel voor zorgen dat het een logo is dat goed bij je past.

Bij de ontwikkeling van een nieuwe website of applicatie zijn vaak een hoop mensen betrokken. En hoe meer mensen, hoe meer meningen. Logisch, maar daardoor is het soms lastig om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen. Vaak hebben mensen geen idee van wat er allemaal mogelijk is. Een ontwerper overziet de mogelijkheden vrij snel en kan die met een mock-up laten zien.

Een goede infographic is een afbeelding in combinatie met tekst en illustraties, op deze manier geeft het de informatie op een overzichtelijk en speelse manier weer. Veel infographics kom je overal tegen in het dagelijkse leven, denk bijvoorbeeld aan plattegronden, gebruiksaanwijzingen, jaarverslagen of financiële rapporten. Vaak bedoeld om de toch wat zakelijke en cijfermatige informatie zo weer te geven dat het door de lezer beter opgenomen wordt. De naam infographic wordt ook wel eens aangeduid als datavisualisatie, maar dit is niet helemaal correct. Echter infographic kan namelijk zowel kwantitatieve informatie (uitgedrukt in getallen) als kwalitatieve informatie (uitgedrukt in woorden) kan bevatten. Bij datavisualisatie gaat het puur om het visualiseren van cijfers.

Waar we zitten

Kom bij ons langs voor een goed kop koffie en een nog beter gesprek.

Heb je een idee die een omzetting nodig heeft naar een visuele vorm, bijvoorbeeld (web)design of drukwerk? Maak kennis met Degelijk Design.

Neem gerust contact op met Joost van Degelijk Design voor elke visuele uiting van (web)design tot drukwerk. Alles begint met een goede kop koffie bij mij!

Degelijk Design
Skagerrak 2
9723 JR Groningen

M: 06 30 60 43 96
E: [email protected]