Gefeliciteerd!

Je heb de “het wordt mooi weer” knop gevonden. Stuur een bericht naar [email protected] en je maakt kans op een mooi eigen gebrouwen Degelijk Design bier!

Showcase Bier
Grafisch ontwerpbureau in Groningen – Professionele ontwerpdiensten voor bedrijven en particulieren. Ons ervaren team van ontwerpers is gespecialiseerd in het creëren van visueel verbluffende ontwerpen voor logo’s, branding, websites, marketingmateriaal en meer. We begrijpen hoe belangrijk het is om een ​​sterke online aanwezigheid voor uw bedrijf te creëren en ons team zal nauw met u samenwerken om ervoor te zorgen dat uw ontwerpen niet alleen mooi zijn, maar ook uw boodschap effectief overbrengen en uw doelgroep aanspreken. Of u nu een kleine start-up of een grote onderneming bent, wij hebben de vaardigheden en ervaring om uw merk tot leven te brengen. Neem vandaag nog contact met ons op voor meer informatie over onze diensten en hoe we uw bedrijf kunnen helpen slagen.

Blogs

Logo’s: wanneer gebruik je een woordmerk en wanneer een beeldmerk?

Een logo is een afbeelding die jouw bedrijf symboliseert. Er zijn verschillende typen, waarvan het woordmerk en het beeldmerk de meest voorkomende zijn. De meeste logo’s zijn een combinatie van typografie (tekst) en een afbeelding. Een goed logo zorgt voor (h)erkenning. Omdat het logo vaak een van de eerste dingen is die je (potentiële) klant ziet, wil je er wel voor zorgen dat het een logo is dat goed bij je past.

Bij de ontwikkeling van een nieuwe website of applicatie zijn vaak een hoop mensen betrokken. En hoe meer mensen, hoe meer meningen. Logisch, maar daardoor is het soms lastig om alle neuzen dezelfde kant op te krijgen. Vaak hebben mensen geen idee van wat er allemaal mogelijk is. Een ontwerper overziet de mogelijkheden vrij snel en kan die met een mock-up laten zien.

Een goede infographic is een afbeelding in combinatie met tekst en illustraties, op deze manier geeft het de informatie op een overzichtelijk en speelse manier weer. Veel infographics kom je overal tegen in het dagelijkse leven, denk bijvoorbeeld aan plattegronden, gebruiksaanwijzingen, jaarverslagen of financiële rapporten. Vaak bedoeld om de toch wat zakelijke en cijfermatige informatie zo weer te geven dat het door de lezer beter opgenomen wordt. De naam infographic wordt ook wel eens aangeduid als datavisualisatie, maar dit is niet helemaal correct. Echter infographic kan namelijk zowel kwantitatieve informatie (uitgedrukt in getallen) als kwalitatieve informatie (uitgedrukt in woorden) kan bevatten. Bij datavisualisatie gaat het puur om het visualiseren van cijfers.

Inschrijven nieuwsbrief

Bericht ontvangen wat Degelijk Design allemaal doet en bezig houdt? Schrijf je hier in om de nieuwsbrief te ontvangen.

Inschrijven